Animela Animela
1717
BLOG

Inwigilacja blogerów: wpadka Kamińskiego czy jednak nie?

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 39

Po informacji o tym, że ABW inwigilowała blogerów, zachowałam ostrożny dystans. Nie dlatego, że nie wierzyłam - mało, byłam absolutnie pewna, że ludzie Tuska nie mieli najmniejszych skrupułów ani poszanowania prawa. Po prostu uważałam, że jeżeli jakiś bloger czuje się pokrzywdzony faktem inwigilowania, to powinien wystąpić do ABW indywidualnie. INDYWIDUALNIE. Oczywistym jest, że salon24.pl nie ma legitymacji do występowania w imieniu piszących tu osób - czy to blogerów, czy osób publicznych.

Mała tego - miałam nadzieję, że ABW zachowa się odpowiedzialnie i nie pozwoli na to, aby najbardziej nawet szacowny portal internetowy był uprawniony do zdobycia danych osobowych osób, które same swojej tożsamości ujawnić nie chcą. Byłby to naprawdę fatalny prognostyk na przyszłość!

Oczywiście - każdy z blogerów może sam się zgłosić do ABW lub nawet do prokuratury informując: jestem bloger X, a w salonie piszę jako PrzewspaniałyMisioPysio - tu droga jest, jak rozumiem, otwarta. Ciekawa jestem, ile osób w ten sposób postąpi. Naprawdę mnie to ciekawi ...

Natomiast jeśli chodzi o p. Janke, to jestem wdzięczna za podjętą próbę, ale też dała mi ona do myślenia: czy salon24.pl nie zatrudnia jakiegoś prawnika? ...

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka