Animela Animela
3147
BLOG

Grupa Trzymająca Władzę

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 59

Blogerka Eska napisała dziś tekst, w którym wyjaśniła Piotrowi Semce, co się dzieje w Polsce (link na dole). Niestety, Eska nie podała linku do tekstu p. Semki, więc ja również nie mogę go podać (he, he). Eska ma wiele racji (np. z samorządami), ale generalnie z jej notką nie zgadzam się tak bardzo, że aż prawie do bólu. A przypominam, że po uchwaleniu grudniowej ustawy o TK to Eska pisała, że jest pozamiatane, nie ja - więc chyba moja racja jest mojsza :)

Protest w moim umyśle wywołuje przede wszystkim teza, że zarówno Andrzej Duda, jak i PiS wygrali WBREW Grupie Trzymającej Władzę (dalej: GTW). To jest po prostu niemożliwe z samego założenia; a jeśli ktoś ma nadal wątpliwości, to odsyłam go do tekstów Aleksandra Gudzowatego na temat Loży minus pięć (przykładowy link na dole). Po prostu GTW osłaniająca PiS wzięła górę nad GTW, która wyniosła do władzy PO. Bo trzeba pamiętać, że nawet mafia nie jest wieczna: raz górą Pruszków, a innym razem - Wołomin ...

Czy robię z tego zarzut PiS? Nie ... a właściwie: nie robiłabym, gdyby PiS działało na rzecz poprawy losu Polaków. Na razie PiS wykonało ruch z 500+, co ma tej partii zapewnić długoletnie rządy (choć nie wiem, czy się nie przeliczą). Przesunięcie podwyższenia kwoty wolnej od podatku na 2017 r. oznacza, że większości Polaków byt się NIE poprawi - i to jest bardzo zla wiadomość. Wycofanie się z obietnicy danej frankowiczom pokazuje zaś, kto jest prawdziwym panem w Polsce.

To teraz jeszcze tylko króciótko o Trybunale Konstytucyjnym: to, że spór rozwinął się akurat na tym polu, jest po trosze kwestią przypadku (wcześniej były próby z Trybunałem Stanu dla prezydenta z powodu ułaskawienia M.Kamińskiego i dziesiątki innych prób), a trochę - faktu, że zablokowanie TK jest PiS na rękę, ponieważ pozwala to uchwalić kazdą ustawę, jaka się zamarzy.

Oczywiście zmiana GTW w Polsce ściśle łączy się ze zmianami GTW w innych państwach, jak choćby USA - i na wiele miesięcy przed wyborami prezydenckimi pisałam, że mam nadzieję, iż PiS jest już "po słowie" z tamtejszą NOWĄ GTW ...

Acha - gdyby PiS wygrało wybory wbrew GTW, to już dawno mielibyśmy jakiś zgrabny wypadek zaaranżowany przed pana od śrubek (odkręconych) czy też od rozdzielania wizyt :)

http://eska.salon24.pl/725840,co-jest-wlasciwie-grane-w-polsce,2

http://www.radiownet.pl/publikacje/mafia-to-loza-minus-piec

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka