Animela Animela
654
BLOG

Jestem byłym płodem

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 25

Od samego początku bałam się, że lewactwo cynicznie zagra aborcją przeciwko PiS, bo to jest proste niczym konstrukcja cepa i niezawodne, ponieważ budzi emocje. Nawet byłam szczęśliwa, że uderzyli od strony TK, bo na tym polu PiS jest nie do ruszenia, a wręcz sytuacja działa przeciwko totalnej opozycji - bo nikt ich nie broni przed nawet złymi ustawami wprowadzanymi przez PiS. No, ale lewactwo się zagapiło, za to atak nastąpił ze strony Ordo Iuris. No i PiS znalazł się w klinczu.

Środowiska pro-life organizują modlitwy w całym kraju, ale to jest ZA MAŁO: żadne tevałeny czy Wyborcze tego nie sfilmują. Świat będzie mieć w oczach wyłącznie ten stutysięczny tłum cynicznych lub ogłupionych ludzi, bełkocących o własnym brzuchu. A to trzeba zrobić zupełnie inaczej:

Zorganizować KILKA ogromnych Marszy Żywych. Marszy radosnych, kolorowych, rozśpiewanych. Kolorowych, bo czarny to kolor śmierci (chyba każdy morderca ubiera się na czarno), ale i biały też jest w niektórych kulturach kolorem żałoby. Uczestnicy powinni nieść ładne, zróżnicowane, wesołe transparenty z napisami: "Jestem byłym płodem", "Mamo - dziękuję, że mnie nie zabiłaś w dzieciństwie", "Gdyby moją matką była feministka, pewnia bym się nie urodziła", "Moja matka nie jest morderczynią, więc żyję".

Wiem. Duszoszypatielne. I tak trzeba. Przemawiać nie do intelektu, kultury, uczyć wyższych, bo to jest przeciwskuteczne.

Trzeba grać na uczuciach, i to całą orkiestrą.

Tak, jak to robi lewactwo - z ogromnym powodzeniem.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka