Animela Animela
1400
BLOG

Czarny protest antydemokratyczny

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 29

Motto: Minął rok od ostatnich wyborów, a my mamy dość.

Dość bezprawia, nieposzanowania obywateli, dzielenia Polaków, arogancji władzy i nieprzemyślanych reform

Ulicznice znów wyszły na ulice. Czarny protest w pełni. Działaczek pci różnej nie ma może zbyt wiele, ale za to są bardzo głośne (jak to ulicznice). Hasła mają naprawdę od sasa do lasa: domagają się równego dostępu do kosmetyczki, i żeby nikt nie mówił, że nie potrafią prowadzić samochodu, i żeby zoofile tudzież ekshibicjoiści przestali być dyskryminowani. Każda/y z feministek ma być doceniona pod względem urody i inteligencji i ma ją/jego być stać na Dolce Kabana. I profesjonalnej seksedukacji żądają (wiadomo, ulicznice są profesjonalistkami). I płacenia za bzykanko (w postaci dotowanej antykoncepcji), i bulenia przez nas za zapłodnienie w słoiku (co za potwornie nielogiczne są te kobieciątka - tak, jakby jedna nie mogła urodzić i oddać tej, co nie może ... No, ale może one na dodatek skąpe jak Szkoci i za darmo to one mogą tylko dzieci seksu uczyć. PROFESJONALNIE, co już chyba podpada pod prokuratora za pedofilię? ....).

No, ale przede wszystkim one MAJĄ DOŚĆ. Jak to ujęłam w motto: zaledwie rok minął, a one już patrzeć nie mogą na ten cholerny PiS-owski rząd! One rzygają tym PiS-owskim rządem i chcą ... wróć, domagają się ... by wróciły czasy, gdy było jak było.

Apolityczny czarny protest odbywał się, a jakże, z licznym udziałem polityków opozycji. Jak to ci hipokryci memlali, gdy byłi u waaadzy i Sowy, na świńskich nóżkach i winach po osiemdet zeta za sztukę? "Nie róbmy polityki?" ...

Oczywiście, nie ja jedna pomyślałam: co za kretynki! Potem jednak usiadłam i zaczęłam myśleć. No i wyszło mi, że faktycznie - nie wszyscy są ingeligentni. Dlatego ci o wyższym poziomie IQ i lepszym wykształceniu powinni nieść w lud - ten czarny, rozhisteryzowany,  wielopciowy ludek - kaganek oświaty. Może więc znajdzie się jakaż dobra dusza, która poinformuje te PROFESJONALNE paniusie, że w Polsce mamy system, który nazywa się: demokracja? ... Mnie, na przykład, wyjątkowo hadko się robi, gdy patrzę na te czarnosecinne marsze i mam ich DOŚĆ - ale, kurczę, mamy demokrację i MUSZĘ je znosić ...

Rok temu odbyły się, kochane dziewcząteczka i chłopczyki, wybory parlamentarne, które wygrało Prawo i Sprawiedliwość - a to oznacza, że PiS dysponuje większością parlamentarną i możliwością stanowienia prawa po myśli swoich wyborców. Konwencja taka, rozumiecie? Nawet, jeśli najgłośniejsze grono ulicznic wylegnie na swoje rewiry, to jedyne, co mogą zrobić, to pokrzyczeć, pomachać parasolkami, poskakać ...

Demokracja, dziewczynki. Co najmniej do następnych wyborów poczekacie na możliwość PROFESJONALNEGO nauczania dzieci w szkole seksu.

A w dodatku - im głośniej będziecie o tych swoich zboczonych planach informować Polaków, tym większa szansa, że nigdy się do tych dzieciaków nie dorwiecie.

I wtedy cóż? Nadal trzeba będzie niczym Cohn-Bendit: pokątnie, po przedszkolach czy parkach ...

 

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka