Animela Animela
531
BLOG

Piotr Skwieciński solidarny z kolesiami. Precz z siepactwem! ....

Animela Animela Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Piotr Skwieciński to osoba, która od wielu lat zajmuje się dziennikarstwem - czyli, jak to ujmują znawcy tematu, jest hieną dziennikarską. Najwidoczniej jednak pan Piotruś nie łączył z sobą tych dwóch kwestii, skoro ostatnio oburzył się na "Super Express", który opublikował intymny sms znanego macho Ryśka P do towarzyszki jego partyjnych wypraw na prywatną Maderę. SMS, dodajmy, wysłany w czasie pracy i najpewniej z aparatu kupionego za sejmowe pieniądze.
A ja sobie natychmiast coś przypomniałam - też sms i też w czasie poselskiej pracy: "Może byś wrócił do Piotrka Urbankowskiego. To jest świetny koleś - pracowity i lojalny, lubię go i cenię. Precz z siepactwem. Chwała nam i naszym kolegom. Chuje precz!"  Ten sms odczytał kiedyś Jan Rokita (kiedy jeszcze była Marią), w trakcie obrad komisji Rywina. Wysyłał niejaki Halber do Kwiatkowskiego - tak, TEGO Kwiatkowskiego od publicznej tv.
Przypominam - oba przypadki dotyczą wysyłania sms-ów w czasie pracy (płatnej, i to naprawdę niemało, z publicznych pieniędzy) i, najpewniej, ze służbowego aparatu: bo, niestety, marszałkowie Sejmu za rządów PO-PSL bodajże dwa razy kupowali posłom jakieś ajfony czy tam smartfony.
Nie spędza mi to snu z powiek, oczywiście, ale jednak trochę mnie ciekawi: jakie świństwa wypisuje Skwieciński na swoim telefonie, że poczuwa się do solidarności z takim Petru?

A mnie od dawna nurtuje pytanie: co to, do cholery, jest to siepactwo? ... Czy pan Skwieciński nie zechciałby mnie objaśnić, jako wybitny znawca tematu? ....

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura