Animela Animela
634
BLOG

Roman Giertych, mój bohater

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 24

Roman Giertych zapowiedział wczoraj w tvn24, że jeśli od stycznia PiS nie będzie wypłacać zasiłku w wysokości 500 zł dla dziecka, to on zorganizuje pozew zbiorowy. A trzeba pamiętać, że Roman Giertych to nie tylko były szef Ligi Polskich Rodzin i były koalicjant Prawa i Sprawiedliwości oraz Samoobrony - to również adwokat cieszący się znaczną renomą.... jeśli więc coś takiego zapowiada, to znaczy, że jest przeświadczony o szansie takiego pozwu. Oczywiście, domniemywam, że słowa o wypłacaniu przez PiS to taki skrót myślowy, ale generalnie nie o to chodzi. Chodzi o to, że pomysł pana Giertycha jest znakomity i znakomicie wpłynie na poprawę naszej ułomnej demokracji. Na przykład - aż ręce człowieka świerzbią, by pozwać Platformę Obywatelską za te wszystkie obiecane i niedotrzymane cuda ... Oj - będzie się działo!

Z tym, że mnie nawet jeszcze bardziej kręci przygotowanie pozwu zbiorowego przeciwko panu Romanowi Giertychowi. Jak wynika bowiem z zalinkowanego wywiadu sprzed kilku lat w Gazecie Wyborczej, ówczesny szef LPR świadomie oszukał zarówno swoich wyborców, jak i koalicjantów!

Bardzo Państwa proszę o uważne przyczytanie "Spowiedzi Giertych", zwłaszcza od następującego fragmentu:

"Kiedy się panu tak przestawiło, że PiS to wróg?

- Nigdy nie byłem sojusznikiem PiS. To ja doprowadziłem jego rząd do upadku."

No cóż. Trudno o bardziej wymowne przyznanie, że się było niczym Konrad Wallenrod w obozie przeciwnika :)

Mój plan jest następujący: poczekam aż mecenas Giertych zorganizuje te pozwy zbiorowe, a wówczas my - na tej kanwie złożymy własne pozwy zbiorowe przeciwko PO i samemu Romanowi Giertychowi.

Kto się przyłączy? ...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Roman-Giertych-jesli-PiS-nie-wyplaci-500-zl-na-dziecko-zorganizuje-pozew-zbiorowy,wid,17956167,wiadomosc.html?ticaid=115e53

http://wyborcza.pl/1,76842,12486827,Spowiedz_Giertycha__Zrobilem_wiele_bledow_w_polityce_.html?disableRedirects=true

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka